Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~TeoBajkovic | użytkownik

imię i nazwiskoM adrestu i tam.. zarejestrowany02.08.2008 @11:50:22 ostatnio na stronie25.06.2017 @07:36:13

se mam Pentakonia i se foce..xD

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty11 komentarze1167 posty na forum18

komputer / sprzęt
Psix, do tego wujek Ilford i ciocia Portra. Czasem wpadnie kuzyn Fuji i myśli że jest PRO, ale sprowadzam go do REALA.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~pozytywna    23.09.2009 @18:26:18
;P
~pussykatz    22.09.2009 @01:00:12
gdzie bede pic przed snem ?:D
zeszcze sie w nocy heheh
~latitiud    21.09.2009 @20:27:08
B R A V O!!!!
^Lauritz    17.09.2009 @08:29:20
:D

dzieki
~totoro919    14.09.2009 @19:33:06
_______
smutne to wszystko, strasznie ...
+Ulen    13.09.2009 @19:24:10
toooo nie możliwe ! miłooooooo
_______
daddy says i'm special
+Seshen    13.09.2009 @00:59:47
jakoś tak cicho u Ciebie....................
_______
cześć, jestem Filemon, chcesz się zabawić ?
+Ulen    13.09.2009 @00:14:23
ooooooo mamo! to chyba zaszczyt no nie? dziekuje
_______
daddy says i'm special
~Taryll    12.09.2009 @23:39:38
a tak tak to Xavier od 2000 roku to moj ulubiony wykonawca
~aleksandraaa    11.09.2009 @20:31:27
wygląda to ok do tego zdjęcia, ale paskudnie w rzeczywistości, uch, musze sie sama zacząc prostować :/
~Ufoludek112    10.09.2009 @14:42:08
dokładnie , mia100 nasze
~moniqueh    06.09.2009 @17:13:08
cudowne zdjęcia
~Freezes    05.09.2009 @15:04:44
oj oj nie zastanawiaj się tylko porywaj XD
~Freezes    03.09.2009 @21:02:37
a te 'prześwity' nie są kwestią słońca :D
~Freezes    03.09.2009 @21:02:03
będę pamiętać moj fashionowy guru XD
~juana    31.08.2009 @15:35:08
danke ogromne.
~totoro919    29.08.2009 @19:36:11
nie omieszkam zobaczyć :D
_______
smutne to wszystko, strasznie ...
~totoro919    29.08.2009 @19:32:22
cholera znowu u siebie napisałem tam były takie wielkie rolki na które nawijali kable :D
_______
smutne to wszystko, strasznie ...
~totoro919    29.08.2009 @19:12:53
co to szrot ?
_______
smutne to wszystko, strasznie ...
~totoro919    29.08.2009 @18:50:13
no to spoko - w sumie daleko nie masz - 2 godziny drogi - umówieni jesteśmy - jak mi się poluźni w robocie to zacznę myśleć nad stylizacją
_______
smutne to wszystko, strasznie ...
~totoro919    29.08.2009 @18:46:07
jakbyś mnie kiedyś nawidził w looblynie
_______
smutne to wszystko, strasznie ...
~totoro919    29.08.2009 @10:13:01
heh dzięki :D
zgadnij kogo psołuchałem :D
_______
smutne to wszystko, strasznie ...
+esyflores    28.08.2009 @14:51:58
bardzo możliwe :P
~surrrealistyczna    27.08.2009 @08:35:27
aj, zazdroszczę Ci
w sumie ja póki co jestem zadowolona i taka Ty masz jakiś stylistów wizażżystów, czy sam wymyślasz wszystko?:>
~surrrealistyczna    26.08.2009 @21:48:06
a z d200 zadowolony?:P
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 29 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt